Kawa i odchudzanie – na co warto uważać?

Kawa i odchudzanieWpływ zielonej kawy na wagę i proces odchudzania jest dość powszechnie znany. A jaki wpływ na nasze odchudzanie się może mieć czarna kawa? Całkiem niedawno okazało się, że z czarną kawą musimy uważać…

Według badań prowadzonych niedawno przez australijskich naukowców z

  • Western Australian Institute for Medical Research oraz
  • University of Western Australia’s School of Medicine and Pharmacology,

nadmierne spożycie czarnej kawy może znacząco zwiększać ryzyko wystąpienia „Syndromu Metabolicznego” czyli połączenia zaburzeń metabolicznych, otyłości brzusznej,  znacznie podwyższonego ciśnienia krwi oraz podwyższonego poziomu trójglicerydów. Reasumując, jeśli nie będziemy przekraczać 2-3 filiżanek kawy dziennie, to doświadczymy dobroczynnego jej wpływu na nasz organizm. Przekroczenie dawki 5-6 filiżanek dziennie może za to nie wyjść nam na zdrowie. Źródło informacji (po angielsku) znajduje się tutaj:

http://www.sowetanlive.co.za/helpline/2013/05/29/too-much-coffee-can-make-you-fat

Warto zajrzeć także na poniższe strony, tam można znaleźć jeszcze więcej informacji na temat kawy i jej wpływie na proces odchudzania w zależności od odmian i sposobu przygotowywania i picia:

  1. http://ziarnakawy.pl/zielona-kawa/
  2. http://www.prnewswire.com/news-releases/green-coffee-extract-exposed-weight-loss-reviews-side-effects–where-to-buy-209345941.html
  3. Zielona Kawa – pochodzenie i przyrządzanie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s